Ha komolyan veszed az edzést, akkor biztosan komolyan veszed azt is, hogy hogyan táplálkozol.

Másra van szükséged edzés előtt, edzés után, a regenerációs időszakban, és persze ott vannak a különféle táplálkozási elméletek, a ketogén étrend, a fish-salad-and-water módszer, a harcosok diétája… Ha jól akarod csinálni, az rengeteg idő és utánaolvasás és számolgatás és főzés és dobozolás.

Rengeteg testépítő, sportoló étrendje idővel beszűkül pár lehetőségre, mert túl sok energiát vesz igénybe folyton újat kitalálni, számolgatni, eldönteni, hogy belefér-e az új étel a rendszerbe. Marad a jól bevált tojásfehérje-rántotta, csirkemell, párolt rizs kombináció. Napról napra. Unásig.

Ha neked is eleged van abból, hogy állandóan ugyanazokat a kajákat kell enned, van egy jó ötletünk.

A Dióhéj magkeverékekben főleg pirított olajos magvakat találsz, többféle fűszerezésben. Egyéb adalék, műanyag, színezék semmi. Többféle íz közül választhatsz, nem kell bajlódnod az elkészítéssel, csak be kell dobnod a táskádba, és nagyon fel tudja dobni a diétádat. Egy adag éppen annyi kalória, ami edzés előtt egy órával elegendő. Nem terheli meg a gyomrod, teljesértékűen tudsz mellette edzeni. A szénhidrát mellett fehérjét is tartalmaz, így nem jelent üres kalóriát, a felszívódása elnyújtott. A magokban vitaminok és ásványi anyagok is vannak, és ráadásul éppen annyi jó minőségű növényi zsír, ami a zsírban oldódó vitaminjaid felszívódásához kell.

Nem kell mindig ugyanazt enned. Dobd fel az étrended, próbáld ki, hogy az edzés előtti étkezést vagy nassot leváltod Dióhéjra! Tárazz be egy hétre vagy egy hónapra előre, hogy ne legyen rá gondod!

Veszek magamnak Dióhéjat!